Worst tv-show ever?

Jobb måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag & söndag denna vecka. Men sen är det juuullooov! Idag har Micke & jag varit till Willy's & handlat, lagat turbosnabb middag i form av färdiga köttbullar med brunsås & snabbmakaroner & bara tagit det lugnt. Ska strax ta itu med lite disk/matlagning inför helgen. Jag ska fixa korvstroganoff har jag tänkt :)

Vill ni ha nåt att skratta åt? Kolla det
här! Måste vara det sämsta "programmet" nånsin..

Såg nyss Leila laga världens glassbomb på tv4+, är själv lite inne på en "saffransmaräng med apelsingrädde & bär", det är nämligen jag som fixar efterrätt på julafton! Tough one, både är säkert jättegoda :)!



Såhär lyckad får gärna min efterrätt på julafton bli!

(Bild: recept.nu)

Kommentarer
Postat av: Jessan

Haha, innan jag ens hade klickat på länken så hade jag en aning om vilket program du måste mena! Ojojoj va dåligt det är, men lik förbannat så tittar jag ändå! ha!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback