Dub-I-Dub

Himla dag det har varit.

Kl. 14 var Micke & jag på lägenhetsvisning & snacka om att vi blev besvikna. Hål överallt i väggarna & ett kök som inte alls var lika fint som vårt nuvarande. Nee, vi bor nog kvar här ett tag till.

Sen hämtade vi nya soffan & snacka om att det blev skillnad! Säkert en 5-6 pers får plats i den :) Mörkgrå/lila & full med massa snygga kuddar. + att vi nu har två snygga sidobord med ljusbricka & ljuslyktor på. Snacka om stylish!

Nu ska jag knåpa ihop två mail, sen gå & lägga mig. Imorgon jobbar jag dag, sen ska jag iväg till Jess på taconight!
Förresten J, vi ska fundera en gång till på om det blir ett Tysklands-besök i sommar eller inte :) I'll let you know!

Shit, vad många skumma låtar som kom under 90-talet. "Spaceman" & "Scatman" är båda bra speciella.
Hittade nu också en låt som Ulle & jag stod & mimade med i framför spegeln för ett par år sedan.. Men guuud vad enformig den är!
Undrar förresten vad de damerna gör idag? Skurar toaletter, maybe?




Dub-i-dub-i-dub-i-dubbubbub, eller nånting..

Kommentarer
Postat av: jess

haha, vem har inte mimat till den där låten :D tänker mest på en dålig verision som smurfarna gjorde! smurfhits, vilket skämt :P 90-talet innehåll mycket mysko alltså..

Postat av: Urika

Tsss. Försöker du påstå att vår smak på nåt sätt var dålig på den tiden?!
Jag kan säga dig att jag faktiskt skrålade ikapp med såna mästerverk som Michelangelo av Björn Skifs och Thriller av Michael Jackson...det är kvalitet ska jag säga dig. :P Bara då man snear en gång eller två under sin barndom så ska det förstås kommas ihåg. *suck*
Nåja, kanske vi får ta en miming-reunion nu i sommar och mima i takt med några gamla godingar. :)

2008-03-06 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback