Stop in the name of love

Lite intressant kuriosa är att jag har sålt min gamla kamera nu :) Lyckades få iväg den för just det priset jag hade hoppats på också. Så jag tackar & bockar. Nu näst på tur är nog en laptop.. Eller säng. Eller soffa. We'll see.

Denna vecka äre jobb tisdag, onsdag, lördag & söndag, nu även fredag. Men jag är ju nästan helt ledig sen ett tag framöver, så då passar jag gärna på & jobbar nu :)

Imorn är jag ledig, fundilerar om jag inte skulle joina Micke till stan så jag får gå runt & kolla lite i butiker, sen ska jag gå hem & fixa tre-rätters till kvällen ^^ & diska en himla massa, huhu.

Äntligen stoppas rosutdelning på skolor på alla hjärtans dag. Så himla rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback