Det närmar sig..

Vad skönt att bloggen varit saknad :)

Sen jag skaffade Bloggkoll så har det blivit väldigt mycket läsande.. Häromdagen tror jag att jag hade en 40 inlägg som jag missat :) Fast det är klart, ju fler bloggar man addar, desto mer läsning har man sen.

Helt galet - på fredag åker vi!
Funderar på att strunta i att handla nya brillor, kanske lika gärna fixar det hemma. Så slipper jag pressen att hitta en butik i Chumpon!
Bara som en härlig påminnelse så ska jag åter länka till
hotellet, hihi.

Jobbade igår & inatt, jobbar imorn, måndag & onsdag. Sen ska jag illa kvickt försöka att ställa tillbaka dygnet.

Mamma ringde förresten imorse & skrämde upp mig, tror hon pratade om att Sundsvall var med på Expressens löpsedel hemma. Men efter lite fundering & bollande av tankar med folk så tror jag att det gällde Pippen som var på besök.

C, gällande inlägget om shopping från IKEA så måste jag bara rekommendera lite saker jag varit nöjd med (skriver även ut ca.priset för allt tillsammans):

* Jokkmokk köksbord (inkl. fyra stolar) 895:-
* Bestå hylla + dörrar (2st) + ben (2st) + väggdekoration på dörrarna blir världens snyggaste hylla för såväl medieförvaring & vitrinskåp som tv-bänk. Ca. pris 1000:-
* Fenomen blockljus (vita) + ljusfat 120:-
* Pokal glas 5 kr!

Nej, nu MÅSTE jag sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så mycket för tipsen! Hyllan kan man säkert få jättefin =)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback