Flygdags

Tar ett litet uppehåll i packandet, tror att jag aldrig har haft med mig så lite när vi åkt på utlandsresa.. Jag brukar alltid, alltid, alltid ta med mig för mycket, som istället bara får åka tur & retur utan att användas..

Mysig läsning förresten, såhär dagen före avresa..

Hahahaha, till alla er som inte gillar att jag åker iväg imorn har jag ytterligare en sak att visa. På Fritidsresors hemsida kan man se en liten film från hotellet :) Det är på det högst upp på sidan som vi ska bo.

Anyway, har en del kvar att göra innan läggdags. Imorgon blir det tidig uppstigning - 6.30! Okej, för en dödlig är det inte tidigt. Men för mig som tycker att 9 är tidigt är det det.

Aja, nu ska jag pysa.
Sköt om er allihopa, så syns & hörs vi när vi är hemma igen.
Tillbaka i Sundsvall är vi den 2:a februari.. Mobilen får troligen följa med, fast som avslagen förstås ;)

Heippa!

Kommentarer
Postat av: jessica

ha det bäst därborta och sola åt mig med!

2008-01-17 @ 22:26:24
Postat av: Jessica

Ha en grymt skön tid i Thailand!!!
Jag är inte ett dugg avis! ;-)
Kram!

Postat av: Sandy

ha en riktigt trevlig resa nu daniela :) inte alls avis...

2008-01-20 @ 12:52:34
URL: http://sandibandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback