Here we go again

Sitter & funderar på om vi ska åka på festival ner till Tyskland i sommar, jag & Micke. Min tanke är att vi samlar ihop ett gäng & antingen åker ner med husbil (smidigt + att man slipper sunkiga tält) eller så tar vi flyget ner & tar in på ett hotell i närheten av festivalområdet.

Suck vad jag kan bli trött på min beslutsångest ibland.
Såhär är det; jag köpte en jäättefin palestinasjal i somras som jag tappade bort i samband med att vi åt middag ute. Nu hittade jag en ny i H&M's webbshop, & jag var först helt inställd på att jag skulle beställa den, samt ett par solbrillor tillsammans med lite annat. Sen sätter beslutsångesten igång:
Behöver jag verkligen nya solglasögon eller ny sjal? Tänk om jag hittar sånt, fast mycket billigare, i Thailand?
Kontentan av det hela blir att jag sitter & funderar hur länge som helst. Tröttsamt? Ja, tack. Men nu har det löst sig iaf.

Nää, nu ska jag ta & fika lite. Sen kanske diska + laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback