Lyxsoffa, ja tack!

Sedärja. Då var det bara en ynka arbetsdag kvar tills vi beger oss iväg till soliga stränder, billig & god mat & framför allt VÄRME. Åh, ge mig fredag snart.

Sitter uppe & dricker Cola (nej, inte för att hålla mig vaken, brukar bli dåsig av Cola) & kikar efter en ny soffa på ikea.se.
Fixhult gillar jag, likaså Ektorp (svart isf). Drömmer dock om en sådan. När vi är hemma igen är jag sugen på att åka ut till Birsta & titta :) Vill kolla Boom också.

Imorn blir det sovmorgon, big time :D
Måsten som jag har för morgondagen är packning, städning & matlagning. Gärna ta itu med disk också.
Nej, tack för ikväll. Nu ska jag entra drömmarnas värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback