Something new

Alltså, det är när jag ser bilder som den till höger som jag förstår varför jag envisas med att kolla in StockholmStreetStyle överhuvudtaget. Scheisse, kläderna sitter verkligen hur snyggt som helst på henne. Snyggt, snyggt, snyggt. Längtar tills jag kan använda min gråa kofta/klänning från Tiger igen :)

Just ja, häromdagen fick jag världens måste-shoppa-nåt-nytt-till-hösten-begär. Slutade med att jag kom ut från H&M med en kasse innehållandes en svart, mjuk väst med knappar (har tänkt ha den löst över en t-shirt, annars gärna som tjejen i deras höstkatalog; knäppt över en vit t-shirt med ett par slappa jeans till, nice!) & en nästintill identisk halvkort svart kofta som den jag aldrig fick tillbaka från Silja, gissar att nån städerska snodde den (god smak då, iofs). Nöjd, nöjdare, mememe? Jo tack.

Btw, vi har haft världens softaste dag, jag & M. Cyklat till stan, handlat lite billig Cola & fina linnen, hem till vår superhärliga balkong & ikväll har vi suttit med M's polare & bara snackat. En riktigt bra dag!

Nej, nu dags att vara lite social. Trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback