Världens bästa festival

Hellooo! Nu är vi hemma igen :)

Vi har haft världens bästa semester!
Vi har bott på samma hotell som & festat med de grymmaste banden på festivalen, suttit massamassa ute på föräldrarnas veranda & solat, ätit säkert 10 liter glass, lekt med Tonys töser & J&A's underbart söta lilla Angelica, frossat i skräpmat under 5 dagar, träffat en hel drös lussemänniskor som jag nästan glömt hur bra jag tycker om, snackat med Marco från Nightwish när vi satt ute på stan i Helsinki & käkade glass.. Jaa, haft det bäst helt enkelt!










Nightwish ställde upp utan sångerska vid skivsigneringen, deras spelning var precis lika bra som väntat!





Min Micke, gitarrist + sångare i Amon Amarth. Han längst till höger är otroligt schysst, vi snackade en hel del med honom på efterfesten.. Han gick tom. & kollade efter en person åt Micke, jättejättesnällt!



Micke, basisten & trummisen i samma band :)



Perkele vad bra Dimmu Borgir var! Basisten, längst till vänster, festade vi också med! Världens grymmaste! Dessa villvillvill jag se igen!



Sonata Arctica :) Precis som Nightwish var de lika bra som väntat! Ojojoj, vad kort vi har knäppt..


That's all for now folks.. ^^
Vi kom hem vid 15-tiden, efter det har vi hälsat på Mickes familj samt besökt ICA för lite handling (75% av innehållet i kylen släpade vi med till Åland, annars hade vi tvingats slänga det). Så frukost blir det absolut imorrn, hehe :)
Imorgon jobbar jag natt också, det ska bli skönt att få komma in i det vanliga mönstret igen. En sen kväll med Daniela blir det alltså ikväll, var så säkra.

Over & out.

Kommentarer
Postat av: jess

behöver jag säga att jag är avundsjuk? =P verkar har varit hur kul som helst ju!

vi måste ses nåt, har haft så himla mycket på sistonet!

kram


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback