Jobb i dagarna tre

Innan vi åkte iväg på jobb idag så bokade vi tvättid, fanns EN ledig tid innan vi åker. På tisdag morgon mellan 7 & 11. Haha, ska bli intressant & se mig orka upp tills dess.. Lilla fröken som "imorse" sov sött till 13.15..

Sista jobbdagen innan semestern nu.. Ganska trött efter helgen som varit, men hey. Lite kaffe bara så klarar jag mig fint :)
Imorgon har jag lovat mig själv att städa & diska hemma & inte försöka lämna precis ALLT till dagen innan. Kanske man borde belöna sig själv med en tur till Birsta City på tisdag?

Åh, jag vill ha en liten katt :) Eller förresten, kolla
den här valpen, under rubriken "Läskig hundvalp", fast det är den inte. Den är bara söt :) En sån går också bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback