Biokväll

Nyligen hemkomna från bion, Micke & jag utnyttjade biljetter på biosupé & valfri biofilm som vi fick i julklapp. Biffstek fick vi som varmrätt, tillpå det valde vi dricka & efterätt :) Goooott!
Vi såg "National Treasure", riktigt bra rulle :) En del lite småtöntiga grejer fanns det i filmen, men allt som allt fick kvällen 9 av 10 möjliga i betyg! Inte så illa eller hur? ;)

Martina Haag är en så jäääkla bra författare! Varje gång jag läser i boken som jag är på nu så får jag ta pauser tack vare alla skratt :D

Just ja, ska eventuellt börja plugga igen till hösten. Vill det iaf, lite osäkert vad bara. Webbdesign?
& imorn jobbar jag. Lördag kväll med. Hoppas alla med planer för helgen får det kul :)

Nu blir det nog lite godis.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag älskar färgen på din blogg :) den är härligt vårig!

Postat av: Camilla

Kul om du börjar plugga igen :) Trevlig helg!

2008-03-07 @ 15:19:57

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback