Ett dygn av frosseri

Okej, detta är illa. I tisdags kväll bakade jag en Banankaka á la Leila Lindholm. & igår tog den slut.. Dryga dygnet tog det alltså att äta upp den.. & vi som tränade så duktigt igår :) Aja.
Till er som funderar på att baka den så smakar den verkligen inte
som den banankaka jag vanligtvis brukar baka, (kan ju också bero på att denna gång mixade jag bananerna med vår mixer, mycket slätare resultat då) utan den är mer "mormor-kaka" med ganska mycket kanelsmak :) Men god, absolut!

Snart åker Micke på jobb & jag har bestämt mig för att åka till Birsta igen, denna gång med shoppingpendeln :) För ett halvår sen hittade jag en tröjklänning som var aaalltför dyr då, nu är den på rea :) Det finns bara en storlek kvar också, buhuuu. Kommer att bli ledsen om den är borta..

Trevlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback