Felkopplingar & surerier

Imorgon ska jag på jobb igen, hurraa! Sist jag jobbade var fredag för 1½ vecka sen, hjälp..

Idag har Micke & jag besökt Hyresgästföreningen, känns bra att ha pratat med någon som faktiskt kan hjälpa! Resten av dagen ska jag betala räkning, städa, kanske diska lite & försöka reda upp :) Juust ja, det är ju måndag! Måste komma igång med maten tidigt, innan
tv-kvällen börjar.

Fyy vad irriterande det är med personer som blir sura för minsta lilla.
Om jag säger till tjejen i luren att jag vill bli kopplad till ett kontor i SUNDSVALL & jag sen blir kopplad till ett kontor i VÄSTERÅS så kan ju inte killen i luren i V-ås bli sådär sur heller.

D: "Jaha, har jag kommit till Västerås? Tjejen sa att hon skulle koppla mig till Sundsvall."
K: "Ja, ibland kommer det såna här felkopplade samtal, som ditt.."

& så vart killen i luren SKITSUR när jag blandade mellan postnummer & riktnummer. Jisses, sovit dåligt? :/

Imorgon blir det träning innan jobbet, hurtigt värre! Ska försöka hinna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback