Nån som vill byta granne?

Okej, är inte dessa två lika så vet jag inte vad.

image141 image143

Jay Manuel från "America's Next Topmodel" & Belouis Some, 80-talsidol


Idag har jag köpt tre par skor från Bianco för 100 kr styck! Riktigt, riktigt roligt :) & en ny skinnjacka! Äntliiigen säger jag bara!

Jag blir sååå trööött på vår granne. Vi har tidigare gått över & sagt till, han fortsatte att spela några dagar senare. Vi har ringt Mitthems trygghetsjour många ggr, men de bryr sig faktiskt inte särskilt mycket.. "Ring igen när han spelar på kvällarna" får man som svar. Tycker att det är så otroligt synd på en kanonlägenhet & resten av våra grannar är det ju inget fel på alls. Det som gör mig nästan mest upprörd är att killen som spelar har en flickvän, vars hundvalp nästan alltid är där han spelar som högst.. Micke berättade att de även brukar ha vänner med småbarn på besök.. Att bo granne med en person som plågar djur, står & skriker åt sin flickvän & spelar musik så man inte kan tänka varje, varje dag är inget jag direkt rekommenderar.
Iaf, pappa ska hjälpa oss med trygghetsjouren.. Idag har han hittills hjälpt mig få fart på blanketten som jag ska fylla i från Länsförsäkringar gällande min stulna handväska. Sista alternativet är ju bara att flytta.. Suck.

Nu ska jag fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback