Neighbours from hell

Okej, för att förklara det hela kort. Jag gick & la mig HALV ETT, HALV SEX somnade jag. Inatt har våra socialfall till grannar spelat musik, sprungit massamassa rundor ut med hunden, slagit i räcket så det bara dånar i trapphuset, stått & skrikit åt varann allt vad de orkar (även med öppen dörr, så man kunde höra vartenda ord), sprungit massamassa rundor med kompisarna upp & ner, osv..
Pappa ringde Securitas, "de får spela hur länge de vill, vi har ingen tidsgräns" blev svaret. Dessutom har jag stått & slagit med en trästång (!) i väggen allt vad jag orkade, utan resultat.

Jag vaknade 11, fick alltså 5½ timme sömn. Schysst.
Nu ska jag iväg med svärmor till Birsta! Inatt sover vi inte här..

Kommentarer
Postat av: jessica

jag tycker synd om er!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback