Partyparty

Igår var det partaj hos Jess med Singstar & tacos, very nice! Bra musik bjöds det på också, eller vad säger ni om "Dub-I-Dub", "Scatman" & "Apologize", som jag tycker är skitbra, men lite kort. Anyheew, sen tog vi bussen till stan & Avenyn. Jättemycket folk där! Micke kom & hämtade mig vid 2-tiden, vääärldens snällaste :)

Läste i Emmas blogg att hon inte gillar "Bleeding love", haha. & jag som tycker att den är jättebra :D Därför får den hamna här istället! Bra va?



Melodifestival ikväll. Min gissning är att Perelli & Sibel går till final, Bengtzing & Nordman till Andra Chansen. Spännande!

Nu ska jag fixa mig i ordning, diska & vänta på att Micke slutar. Saknar honom jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback