Ett liv som 22-åring

Oj, vad många grattishälsningar jag fått :) Tusen tack allihopa!

Som ni kanske märkte så gick det inge vidare att blogga på Åland.. Pappas modem hade pajat & jag hittade inget trådlöst nätverk i närheten.. Oh well, så kan det gå.

Iaf så har Micke & jag haft en SUUUPERBRA helg, längtar redan tillbaka :) Mycket (& onyttig) mat, många skratt & en himla otur med vädret.. Antar att det varit lika illa här uppe med, eftersom det tom. snöade i Dalarna? Uschabuscha.

Nej, nu göra mig klar, fika lite, diska & sen gå till ICA & handla/hämta ut ett par vita tygskor från H&M som jag väntat på i flera månader nu..

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback