Music in a box

Dåligt uppdaterande på sistone, I know.
Just nu sitter jag & äter chips med dipp & lyssnar på (& sjunger med i) :



En av deras allra bästa. & jag som förnekat att jag är ett Kent-fan, hehe! No way.

Nu är det tidig tisdag morgon. På onsdag åker vi till Åland, ska verkligen bli superhärligt :) Datorn får följa med också, annars blir det dåligt bloggande.. tom. sämre än det har varit på sistone..

Märkte häromdagen att den jävel som stal min handväska i Thailand även fick med min MP3-spelare, så imorgon ska jag ringa till Länsförsäkringar & prata med dem..

Ååh, tack MTV! Inom en timme har de spelat både Veronika Maggios 'Måndagsbarn' & Duffys 'Mercy'. Såå bra :) När jag skaffar ny MP3 ska jag fixa massa bra musik till den också!

Neee, dags att sova nu.. Förresten Jess, Rockweekend lät väldigt intressant!

Imorgon ska jag träna också, måstemåstemååste.
Funderar på att lägga upp de sista Thailand-bilderna imorgon också, ska rensa kameran inför Ålands-besöket..

Nope, NU sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback