Åländska cheerleaders på bästa sändningstid

Hello alla! Efter en mycket välbehövlig sovmorgon är jag redo för lite frukost! Har planer på att läsa ut 'Läppstiftsdjungeln' & se lite GG under helgen, annars blir det nog lugna puckar.

Ni glömmer väl inte att kolla på SB på tv3 ikväll kl. 21.30?! Gosh, ska försöka få en glimt av det jag med! Jag borde synas i rutan, dock är min hårfärg lite annan då jag precis hade tonat håret
mörkbrunt.. Men ni känner nog igen mig ändå! Sitter intryckt mellan moster Kerstin, mamma, kusin Pernilla & pappa!

Nää, frukost var det. Ses på tv ikväll då!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Wihoo jag såg dig!! Och han VANN ju!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback