Rolling on the river

Just ja, jag glömde berätta en sak!
Läste i tidningen att Körslaget kommer till stan på tisdag & ska hålla audition på Sundsvalls teater precis bredvid oss. Om man går vidare får man alltså vara med & sjunga i La Gaylia's kör! Hur ballt som helst! Jag har en dvd hemma med henne där hon sjunger inför ett fullsatt Ullevi med Robert Wells, hon är gryyym. Men vågar jag? Känns lite som en 'Idol'-audition, där de kanske sågar en totalt & det hela slutar med att jag flyr därifrån gråtandes, på bästa sändningtid dessutom.. :) Tre dagar kvar iaf, så vi får se om jag vågar ställa upp.. Brorsan kan ju sjunga, så!

Jobb ikväll kl. 17.15, är ruskigt sugen på en fika därinnan :) Kan bero på att jag nyss var ute på en promenix & traskade förbi 'Tant Anci & fröken Sara', som givetvis var fullsmockat med fikasugna barnfamiljer. Deras morotskaka är otrolig btw, pröva den!

Over & out.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tycker absolut du ska gå på audition! Låter ju skoj! Det kommer väl inte visas nåt från uttagningen på TV? Så var det väl inte sist i alla fall.

2008-11-09 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback