Uppvaknande * 5

Det är jobbigt det här med telefonsamtal när man ligger & sussar. Först ringde en försäljare kl. 9.30 frågade hur det gick med mina funderingar kring försäkringar (samma person ringde i fredags & jag bad denne ringa idag istället.)

F: "Har du funderat nånting kring det här med Moderna Försäkringar, om det är nånting för dig?"
D: "Nää, det har jag faktiskt inte gjort. Det har inte hänt ett dugg"
F: "Oj, jaha.. okej.. Vill du kanske att jag ska ringa tillbaka nån annan dag?"
D: "Nää, det behöver du inte göra mer."

Haha, pigg & glad :) Sen fick jag ett samtal från jobbet vid halv 11, larmet ringde både 11 & 12.. Somnade om & vaknade först vid 13.. Hujuj, ingen regelbunden sömn där inte.

Dags för frukost nu! Måste senare gå till ST & säga upp vår prenumeration hos dem. Inatt blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback