Det blir en åländsk jul

Det blev en rätt bra dag ändå, fastän jag saknat Micke & inte kunde somna om imorse förrän efter 11 & då sov jag till 14.. Woops! Har även gått på stan & köpt partyklänning, 149:- på H&M samt en gräddvit stickad kofta från Indiska. Dock är jag fortfarande inte nöjd med passformen (så pass A-formad att man nästan ser ut som en fyrkant), så troligtvis går jag tillbaka med den imorgon. Tyvärr, för jag behöver en ny kofta. Kanske Vila eller Tiger har nånting liknande? Om de inte ger pengarna tillbaka på Indiska får det bli juldekoration till lyan istället :)

Under vecka 50 & på jul kommer Micke & jag att vara på Åland! Troligen stannar vi ett par dagar efter jul också, men det är inte riktigt spikat än.

Åh, hittade bilder på lilla Angelica på John & Anskus blogg, gud vad hon är fiiin! De hade även med en bild från i somras där jag håller henne, man kan riktigt se hur ovan jag är att hålla i så små liv :) Bilden på henne med Madde är jättefin!

Nää, efter två avsnitt Gossip Girl ska jag nog lägga mig nu.. Tror det blir lite av 'Läppstiftsdjungeln' också & japp, jag är fortfarande på den boken. Inte mycket läsning hittills i höst alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback