Slipknot & CoB

Har precis vinkat av Micke innan han fick skynda iväg till tåget. ÅH, JAG VILL JU OCKSÅ. Vilket ös det kommer bli i huvudstaden, förbandet är ju inte så pjåkigt det heller.. BODOM! Med tanke på hur bra de var ifjol på Tuska vill man bara kasta sig på golvet & böla.. Nää, vilka grymma två dagar de kommer att få! Jag får avvakta till en annan gång istället :)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, sen ska jag nog lägga mig en stund igen :) Tror att det blir en runda på stan idag igen, måste gå & kolla Gina Tricot efter nånting fint både till mamma & mig ^^
Hare fint.



Visst ser de mysiga ut? :)

Bild: Slipknot-Online


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback