En krona plus

Jag har troligen gjort världens sämsta bokaffär.
Jag & köparen kom överrens om ett pris inkl. porto. Iom. att jag igår inte tänkte mig för & gick med på att betala för försändelse + att portot blev 11 kr dyrare än vi tidigare kommit överrens om hos ombudet kommer jag att göra en vinst på EN KRONA! Skrattretande, jo tack :) Nästa gång ska jag göra en bättre deal, I promise.

Tvätten är klar om en kvart, sen ska vi nog traska till ICA & handla nåt gott att äta :) Vad vet vi ej ännu, kanske vi ändrar oss & drar till Sibylla? Vi får se.

Dags att fixa mig iordning, hämta tvätt & sen gå till svärföräldrarna & kolla på Mickes lillebrors nya bil!
Syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback