The raindrops keep falling

Spöregnet bara fortsätter. Micke & jag trotsade dock ovädret tidigare idag & drog till stan för att hämta lite krubb från Subway. Jääättegott, dock måste jag komma ihåg att byta ut dressingen till nästa gång.. För stark.

Om en kvart drar jag iväg på jobb, att köra bil ser jag inte fram emot. Måste komma ihåg att köra igenom stan & inte mot viadukten som blev översvämmad redan igår..

Sugen på att börja plugga till våren, men den inriktning jag vill ha finns inte här i stan, tyvärr. Kombinera plugg med jobb vore ju inte fy skam..

Btw, såg klart ANTM season 10 igår. Det var inte rätt tjej som vann, höll på hon som kom tvåa. Mer än så ska jag inte säga ^^

Kanske man skulle ta & fixa sig? Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback