The voice of hip hop & rnb

Imorse vaknade vi kl. 7 & fröken kunde inte somna om. Nee, det var bara att kliva upp :) Jag började fundera "hm, vad gör alla andra som är uppe den här tiden?" eftersom jag oftast bara kliver upp den tiden för jobb. Slog mig ner i soffan & slog på "Vakna med The Voice". Precis ett morgonprogram i min stil, "Nyhetsmorgon" funkar inte längre.. Sorry.

Funderar på att göra en repris imorgon, fast med en inklämd powernap där på eftermiddagen (jobbar ju faktiskt natt då!)

Nu? Disk, handla på ICA, matlagning & en massa tédrickande ikväll.
Ska fundera lite på om jag ska lägga in min skinnkjol till försäljning på tradera, ingen mening med att ha den hemma om den ej kommer till användning :) Eller kanske nån av er är intresserad?
Såhär ser den ut, strl. 36.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback