Give me your hand

Så var man tillbaka vid datorn igen efter en brutalt rolig helg.

Jobb i torsdags + fredags. Var därför galet trött igår morse, men iväg på ärenden kom vi. På Åhléns köpte jag en underbart bra smyckeshand som i pincip alla mina halsband nu hänger på, att jag inte tidigare tänkt på att skaffa nåt sånt :)
På kvällen blev vi bjudna på middag hos Mickes föräldrar, järpar, som Micke var med & fixade, med potatis, svamp & gelé. Det bara smalt i munnen!
Vidare mot lägenheten där det vankades förfest med två av Mickes polare. Hade siktet inställt på att gå till O'Learys lite senare, men en fullsmockad krog & en småtrött fröken var ingen bra kombo. Istället drog vi till Irish & Max, nattamat är viktigt!

Vad har vi gjort idag då? Vaknat, gått till ICA, ätit middag (damn, min man är bäst på att laga mat! Ikväll lagade han kycklinginnerfilé med gräddsås & ris, suuuper!) & kollat 'Fun with Dick and Jane' som var sådääär.


Micke & jag igår kväll!


Min smyckeshand! Fin va?

Sen måste jag ju tipsa om den nya 'Singing Bee'-reklamen där brorsan är med! För er som inte alls vet så är det han i svart skjorta :) + att han & Merlyn faktiskt syntes i publiken i 'Parlamentet' ikväll. Grymt roligt! Så nu är jag i princip kändis.

Kommentarer
Postat av: emma

hahah Så nu är jag i princip kändis -- ja daniela, du kommer inte kunna gå ut på gatan längre utan att bli överfallen.. :):)

2008-10-06 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback