Just eat it

Soft med en ledig dag igen! Vaknade lika sent som vanligt, efter frukosten konstaterade vi att det inte blir någon hamburgare idag. Nattöppet hos Frasses vore perfa.. :)

Haha, ovanligt många på sistone som kommenterat att jag äter en jäkla massa för att vara så liten :) När jag hittar nåt gott slutar jag oftast inte äta förrän ostbågspåsen/godisskålen/tallriken är slut.. Tur att jag rör på mig iaf!

Kanske man skulle traska iväg till Coop & handla lite avokados + creme fraiche? Ikväll blir det nån slags tacoröra med tortillastrimlor (fick inspiration till det från en Buffé-tidning) & pasta.

Nej, nu måste jag skynda mig om jag ska få allt klart tills Idol börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback