Går du i giftastankar?

Isf har jag ett litet tips. Läste på Nya Ålands hemsida att tidningen Elle lottar ut ett drömbröllop på hotell Havsvidden på Åland. Otrooligt fint ställe, Micke & jag har varit DJ's där & det är helt otrolig utsikt över vattnet från hotellet. Jojomän. Det enda man skulle göra för att vara med & tävla var att svara på några enkla frågor (verkligen enkla,  t.ex. på vilken ö ligger Havsvidden? Åland, Gotland eller Öland..) + skriva en motivering på max 100 ord varför man ska vinna. Lätt att vi ska vara med!

På deras hemsida hittade jag förresten lite fakta för alla icke-ålänningar som läser min blogg:
Officiellt språk: svenska
Invånarantal: 26 923
Ålands enda stad: Mariehamn
Självstyre sedan: 1921
Valuta: EURO
Självstyrelsedag: 9 juni
Övrigt: Åland har 6757 öar och 379 sjöar

Oj, vad Ålands-centrerat det här inlägget blev.
Idag har vi varit ute i Birsta, det har varit alldeles underbart väder. Vi köpte nya glas, chaité, godis & varsin glass :) Smarrigt!

Nu snart blir det film, sen försöka lägga oss lite tidigare än igår :) Micke & jag har varit jättedåsiga idag, för mycket sömn kallas det nog..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback