Hockey-night

Jag har glömt hur bekvämt det är att sitta i soffan med laptopen i famnen :) En burk Cola på det här så.. Haha!

SVEEEERIGE VAANN! Jäklar vilka snygga mål de bjöd på under tredje perioden! Riktigt, riktigt duktigt av dem.. Blir det någon duell mellan dem & Finland snart kanske?..
Istället för nationalsången drog jag igång Radio Seven :) Inte illa det heller.

Imorgon ska jag plocka ihop alla mina allergitabletter i ett kuvert & posta dem till storebror. Stackare som redan känner av pollensäsongen..!
Imorgon kväll jobbar jag nattpass, med andra ord SOVMORGON IMORGON. Underbart :)!



Janne Niinimaa här, jag äger faktiskt en finsk matchtröja med hans namn på ryggen. Den borde användas oftare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback