Miu miu lookie

Idag fick jag hem klänningen som jag köpte av Therez :) Den motsvarade absolut mina förväntningar & så doftade den ljuvligt eftersom hon packade ner den i doftpapper ;) Jag kan lugnt säga att det är den snyggaste klänningen jag äger. Nöjdare kan man inte vara!



Mmm, vad snygg den är.. :)
Tyvärr kan jag inte byta bort mina pass nästa helg. Alltså är jag bara ledig torsdag-lördag, så jag hinner inte komma över till Åland över påsk. Det svider att inte kunna åka, men samtidigt är det faktiskt roligare att åka tillsammans med Micke som själv är väldigt busy nästa vecka. Så ta en drink för mig med, vetja ;D

Nu ska vi strax kolla på film här hemma. 'Slumdog millionaire' blir det nog. Hoppas att den är bra..!
Ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback