Söndagsparty

Fan vad synd! Jag hade verkligen hoppats på Filip & Fredriks nya program, "Söndagsparty", som inte motsvarade mina förväntningar. Synd, för i rätt program är de två bäst i Sverige. Kvällens program var lite väl slätstruket, jag hade hoppats på inslag som skulle få mig att trilla bak i soffan av skratt. Nee, hoppas att nästa avsnitt blir bättre.. Enda ljuspunkten var att Marilyn Manson var riktigt häftig även live!

Jag upptäckte nyss världens bästa sak, nämligen att mitt arbete inte ska vara inlämnat förrän IMORGON kväll! Det betyder alltså att jag har ett helt extra dygn på mig att skriva, wohooo!

Jag har slipat lite på bloggens utseende idag, tycker att det blev aningen bättre :) Men jag ska fundera vidare, när jag har tid ska jag dessutom installera Photoshop på datorn som jag har fått på skiva av Micke. Spännande!

Nu lite workwork, senare del två av 'Da Vincikoden', vars första del vi gillade!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback