Tacka vet jag Uppsalas Studentkår..

Ååh, vad jag blir irriterad på Studentkåren!
Igår skickade jag in ett mail till dem om att jag FORTFARANDE inte fått något inbetalningskort till medlemsavgiften. Hon som bevakade tentan häromveckan sa att jag skulle vänta på att DE skulle höra av sig till mig. & förstås så dimper idag en betalningspåminnelse ner i postlådan.. Jag blev lika förbannad som när Mitthem skickade en betalningspåminnelse till oss ang. en parkeringsavgift som inte fanns med på avin men som vi ändå skulle ha betalat. Nåväl, hon på inkassoföretaget som jag pratade med skulle prata med Studentkåren & sen återkomma. Suck.

Ska strax hoppa i duschen, äta lite kiwi & sen sticka på jobb.
Ser nu att de har väntat kanonväder till påsk, myyys :) Jag har redan börjat småplanera en liten påskbuffé, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback