I have a dream

Hola!

Det blev inget bloggande igår, fast gårdagen såg i princip ut som dagen innan. Vi gick ner till Mexicana & köpte billiga hamburgare på kvällen, det blev middagen :)

Dagpass 3 av 6 avklarat, pust. Gick en runda via Hemköp efter jobbet & köpte med mig lite gott till middagen ikväll. Tryckte i mig en halv Geisha direkt när jag kom hem.. men när jag såg klippet som Sofia hade hittat med Beyonce-dansen var det nära att den skulle komma upp igen, haha!

Om jag hinner ikväll ska jag försöka fixa en äppelsmulpaj eller äppelkanelmuffins. Imorgon börjar jag redan kl. 8, när klev jag egentligen upp 6.30 sist? Hehe! 

 



Jajamän, Britain's got talent!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahaha visst är den hemsk? Ser ut som han har stoppat upp sig "därnere"...OMG...


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback