Working at the carwash

Morsning, korsning!

Hoppas ni haft en bra torsdag såhär långt! Micke & jag tog idag itu med nåt vi egentligen skulle ha gjort lite tidigare; BILTVÄTT. & jäklar vad bilen blev fin! Antar att det blir lite så när en lång vinter utan biltvätt får passera.. Nåja, nu är den ren & fin iaf :)

På tal om fina bilar såg jag precis en gul Mustang utanför fönstret, kanske jag kan få en sån av pappa i födelsedagspresent? :)

Ikväll släpps H&M's nya designkollektion & denna gång kommer jag INTE sitta uppe & köa. Dels så minns jag att sist jag satt uppe & väntade på en kollektion som skulle släppas fick jag vänta i 2 timmar på deras hemsida utan att komma in. Dels så ska jag faktiskt lägga mig tidigt ikväll. Oväntat, va?

Nee, nu är jag hungrig. Dags att gå & diska, sen blir det panikmiddag i form av skinkomelett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback