Everybody in the house of love

Såja, nu var jag äntligen klar med min uppgift. Den är även ivägskickad, så jag har ingen nytta av att sitta hemma & grubbla på den heller :)

Imorgon blir det hyfsat tidig uppstigning, 8.30. Vi ska iväg med Saaben på verkstad (inget farligt, bara en list som ska bytas ut.) Efter det blir det nog lite småshopping på City Gross & ev. en hamburgare på Frasses :) Deras sourcream&onionkrydda är verkligen huuur god som helst..!

Ska boka bussbiljetter till & från Åland nu, sen lägga mig & läsa lite.

Sov gott alla nattugglor!
 

Jäklar vad denna låt gick varm på alla skoldiscon i femman :)
På den tiden var jag blond med page, gick runt i magkorta toppar & Johns svarta, gamla skatarbrallor & tyckte att jag var häftigast i stan :) & det var jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback