Are you ready, Steve?

Sen uppdatering idag. Men det bjuder jag på.

Vad har hänt idag då? Hm, solen har skinit, det har varit riktig vårvärme & vad har jag gjort? Jo, suttit inne & lyssnat på allt brummande från motorcyklar utanför fönstret. Jag antar att så fort solen visar sig under sommarmånaderna så kommer det vara en jäkla massa brummande nere på gatan.
Men idag orkade jag mig inte ut, tyvärr. Jag var nog lite trött, skyller på det.

I veckan ska jag ta mig i kragen med mina skoluppgifter, det är så lätthänt att jag skjuter på det pga. jobb. No more :) Nee, from. imorgon är det skärpning med det!

Ballroom blitz.. trallalallalaaa..
Imorgon ska jag se 'Project Runway', oj vad spännande det ääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback