X3M

Det känns att man saknar Åland nu. Pratade nyss med pappa som sitter ute på altanen & solar samt lyssnar på "Radio X3M", finlandssvensk radio när den är som bäst. Slår både P3 & Rockklassiker med hästlängder. Hahaha, dagens "Nice eller bajs" är särskilt roande. Rekommenderas :)
Sen måste jag tillägga att de spelar väldigt varierande musik, inte bara Takida & sånt trist. Nee, nu snackar vi Melody Club, Tokio Hotel, Gwen Stefani.. UDDA musik helt enkelt! Sånt gillar vi!

Jaså, det är en ålänning som snackar just nu på X3M! Då blev det plötsligt ÄNNU roligare att lyssna!

Dagens lärdom:
"Finländarna dricker fortfarande mest kaffe i världen. Ifjol drack finländarna 9,9 kilo rostat kaffe per person, vilket är dubbelt mera än mellaneuropéerna."

Ikväll ska jag bestämma utbildning för hösten, det lutar åt ekonomistyrning och/eller personal & ekonomi. Låter väl helt okej? Nåja, jag har några timmar kvar innan jag måste bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: Makrill

Haha det är okej ;) Alla kan ju inte tycka om den :) Det är fler som har reagerat som du har jag märkt :P haha



Ha en fin kväll!

Postat av: MALINCAARNE - FASHIONISTA

Söt blogg <3

2009-04-15 @ 10:07:33
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback