Chaow praya river & Terrassen

Jag blir verkligen bortskämd de här dagarna med middagar ute, dyr hobby men jättegott är det..
Tusen tack, S & J, för en kanonmysig middag igår! Det var första gången på Chaow Praya River för mig, men verkligen inte den sista! Jag åt kycklinggryta med kokosmjölk & curry, kanske nåt vi kan pröva & laga på Åland? Ska höra med Merlyn..
Jag kom nyligen hem efter en kassamiddag ikväll på Terrassen bestående av grillat lamm med rosévin & sedan O'learys för en Death by chocolate. Inte illa, alls :) Jag gillar mat! På tal om mat fick jag en ursöt muffinsbok av Anna, hur jag är inte sån bok? :D Cupcakes, anyone? ,
Ni får sköta om er nu allihopa när jag beger mig söderut!

Nu ska jag duka upp ett buffébord med mackor, juice & lite smått & gott för mig & Micke. Sen ska vi fortsätta med plocket här hemma.. Imorrn blir det besiktning av lägenheten, hej & hå.
Tjipp!


Bildlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback