Han vill hem, hem till Finland igen

Hahaha, jajustja! Glömde bort att berätta att jag sprang förbi två "kändisar" på båten till Eckerö & Åland. Jag var påväg nerför trappan för att hämta lite dricka till mig & Micke då jag hör en välbekant stämma försvinna förbi mig & när jag vänder mig om är det Markoolio. Kul! Väl ute på soldäck var det två snubbar som traskade runt iklädda jeans & jeansjacka (vaaarmt!), solbrillor & han ena hade en akustisk gitarr på ryggen, Brolle alltså. Vet inte om han ville sticka ut i mängden, men det gjorde han iaf :)

Om man kanske skulle ta itu med diskberget i köket.. Sen ska jag ringa pappa en sväng & snacka jobb & slutligen värma på lite våfflor från gårdagen. Yummiiie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback