Over the rainbow

Jag lyssnar på Melody Gardots ljuva stämma på Spotify. Damn, jag vill också kunna sjunga så! Rekommenderas varmt.

Så var vi hemma igen efter en tripp till Åland. Angående halsen så var jag i fredags till sjukhuset för att lämna lite halsprover. Snacka om att jag blev paff när en gammal fotbollskompis tog emot mig :) Verkligen kul, jätteduktig är hon!
I lördags ringde vi tillbaka för att kolla resultatet av testerna & det visade sig att jag har Streptokock A. Så nu är det mycket vila & varm dryck som gäller. Penicillin hade också varit ett alternativ, men sjukhuspersonalen ville hellre att halsen skulle läka av sig själv.. Så, så fick det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback