Yours are the sweetest eyes I've ever seen

Godmorgon, godmorgon! Hör fåglar sjunga glatt.. Nee, hörrni. Fåglarna har nog gömt sig i nån annan världsdel, för här i Sundsvall häller verkligen regnet ner! Huva :/

Jag har precis avnjutit en superb frukost beståendes av ett glas Brämhults nypressade apelsiner (jag ska aldrig mer köpa färskpressad juice från nåt annat märke!) + en skål laktosfri fil med egenkomponerad müsliblandning från Maxi. Sååå gott!

Planen är att bege sig till IN-gallerian ganska snart.. Hm, undrar om jag klarar mig med mitt lilla paraply? Sen ska jag traska till jobbet & ordna en sak där. Sen om klockan inte är alltför mycket ska jag bege mig hem, laga en god smoothie & sätta igång 'Benjamin Buttons otroliga liv'. Låter väl inte helt fel?



En av mina favvolåtar att lyssna på hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback