No more Kings of Leon

Jag tror ärligt talat att TV3 försöker hjärntvätta mig. Kom igen, jag har sett reklamen för Kings of Leons nya skiva säkert 50 gånger de senaste dagarna.. Häromdagen kom jag på mig själv med att knappa in deras namn på Spotify, haha! ILLA!

Imorgon ska jag till tandläkaren, wii. Spännande med en ny klinik! Tyvärr var det lite väl länge sen jag sist kollade tänderna, men men. Jag kommer inte att se ut som gubben nedan iaf, tycker inte att det är så värst läskigt med tandläkare.. Bara jag slipper se nålar & alla övriga verktyg som de gräver runt i munnen med, uuuusch!

Nee, nu ska jag skriva ihop en sak. Sen ska det sussas. Btw, ananaspajen vart kanooongod! Busenkel att göra & perfekt som avslutning på middagen :) Måste prövas!
Natti alla!


Bild:
Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback