Dagen före dagen före dopparedagen

Tjingeling! Idag har jag jobbat förmiddag, så jag har hela kvällen fri :) Sweet! Snart kommer pappa & hämtar upp mig, så åker vi hem till dem för lite matlagning. Ska ta med mig kesella & saffran också, får se hur det blir med min bakning.. Sen ska jag träffa C, K&R & packa lite inför mitt lilla Norrlands-äventyr :) Åh, jag hörde att det är massa snö & runt 20 minus där uppe. Jag längtar så jag nästan spricker!
Imorgon är då planen att jag sticker med morgonbåten, tar bussen till Sthlm & traskar runt hela dagen i storstaden i väntan på min buss som går strax efter 16. Snacka om att jag ska äta sushi när jag kommer fram, har väntat i flera veckor! Haha!
Kanske blir nån uppdatering på bussen, annars hörs vi när jag är framme.



När vi var på Flygfyren i Norrtälje tipsade jag en ålänning om Seals skiva, "Hits". Riktigt bra är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback