En liten lista

Här kommer då min lilla lista från året som varit:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Såg AC/DC, Arch Enemy, Chickenfoot, W.A.S.P. & Edguy (som vi även träffade på hotellet, tog kort med & jag lyckades skämma ut mig inför Tobias Sammet - check!).
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag pysslar inte med nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix, ingen jag känner.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack & lov
5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Finland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer utlandsresor! Men det får jag gott om ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
9 juli.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag varit så förbannat duktig på att laga mat hemma istället för att äta ute. Vuxenpoäng!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Matförgiftning i våras & tappade rösten i somras.
11. Bästa köpet?
Våra sängar från SOVA. Sover så sött i dem :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning & konserter/festivaler.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Micke & mina nära & kära.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Akon - Sexy bitch är ett bra exempel på hur dålig en låt kan vara.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är ALLTID glad :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Använt vår mysiga balkong innan kylan kom.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag ångrar iiiiingenting.
18. Hur tillbringar du julen?
I Sundsvall med sambo & hans familj.
19. Blev du kär i år?
Jag ÄR kär.
20. Favoritprogram på TV?
GG, Project Runway, Design Simon & Tomas, Sveriges fulaste hem.
21. Bästa boken du läste i år?
'En shopaholic i New York' var väldigt underhållande.
22. Största musikaliska upptäckten?
Chickenfoot är fantastiskt bra live. Otroligt medryckande!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Lite smått & gott.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Jag är glad för det jag får. Önskar mig sällan saker.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Stack hem till Åland över några dagar.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske om de hade slopat morgongympa/cykeltävlingar på Stora Torget i somras, så jag hade fått sova ut istället.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Svart som natten. Dessutom hade jag luggen nästan alltid uppsatt med spännen.
29. Vad fick dig att må bra?
Kärlek.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.
31. Vem saknade du?
Familjen, när jag bodde i Sundsvall. Mickes familj, nu när vi bor här. & Micke, självklart.
32. De bästa nya människorna du träffade?
K&R.

Kommentarer
Postat av: emma

du borde ha skivit: se akon live! som svar på vad du vill göra nästa år! :) Hoppas ni hade en bra kväll trots att ni blev utan arken.

2010-01-02 @ 13:28:46

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback