Take me to the pilot

Wohooo! Torsdag! Jag jobbade ett lyxigt pass idag, 10-15. Nu laddar jag inför kvällen, ska snart tillbaka till jobbet & dricka glögg :) Hoppas att några fler av mina kollegor också kan komma, det vore kul!

Har glömt bort att berätta om mitt senaste mössinköp. Pappa började gapskratta, mamma sa "är du seriös?" & Micke tyckte mest att jag var söt. Men en mössa, det blev det.
Såhär ser den ut, på ett ungefär. Fast jag borde slänga upp en bild på den IRL istället, den är jättefin. Från H&M också.

 

Efter glöggen tar jag nog bilen hem till mamma & pappa en stund. Måste ju ha min dagliga dos med glass ;) Det blev förresten världens snabbaste middag idag; fiskpinnar med potatissallad, tomat/basilikasås & rödbetssallad. Men gott var det!


Nu ska jag lyssna på Elton John & rocka loss.

Ha en finfin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback