Aceravsked version 2

Idag har jag tagit avsked av min relativt nya Acer Aspire. Jag önskar den en trevlig vistelse på Media Markts verkstad & hoppas att vi får ses igen :) Tyvärr var det ju inte så länge sen sist jag sa adjö till en Acer, jag tror nästan att det någon slags förbannelse.. :) Eller så funkar bara inte Acer & jag ihop.

Det går så bra att dela på en dator hemma under tiden, dessutom skulle jag behöva beställa hem & läsa lite böcker snart. Gärna två av Martina Haag & så lite Schulebücher. Det blir nog prapra!

Nej, nu tillbax till plugget. Sen sooova.
Tjaaarå!
                                  

 
                                                                                               Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback