Hur man vet att det är dags att slänga skorna

Jag har hittat en ny taktik för att slippa släpa runt på otympliga kassar i centrala Stockholm :)
I helgen när vi var i huvudstaden vart jag dyngsur om fötterna flera gånger om (jag värmde skorna & sockorna direkt när jag kom in på hotellet, men lik förbannat så blev de genomblöta direkt när jag gick ut igen). Såå, när mamma manade mig att köpa nya skor tog jag mina gamla, gick till första bästa soptunna på Drottninggatan & hivade dem. Snabbt & enkelt, så slipper man allt funderande huruvida man ska ha kvar dem iaf.. Gjorde samma sak en stund senare när jag hade köpt nya skinnhandskar, kastade de gamla på en gång!
Det roligaste var när en burksamlare gick fram till soptunnan, plockade upp mina skor & kastade dem åt sidan :D Hahaha, då vet man att de var i dåligt skick.



Anyheeew, back to school.
Förresten så blev
bananpannkakorna väldigt lyckade :) Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback