Wohooo!

Dåligt uppdaterande på sistone som beror på min kurs som satte igång i lördags. Stenhårt schemamässigt redan från början, på söndag ska vår första inlämningsuppgift vara inskickad. Mycket jobb kvar på den, men jag tycker faktiskt att det passar mig rätt bra det här med att läsa på distans (sen blir man ju alltid lite extra taggad under tidspress). Fick hem bok 1 av 2 idag, förvånandsvärt lättläst med mycket exempel i sig. Sånt gillar vi!

Hur ser er kväll ut då? Själv lär jag sitta vid skrivbordet mestadels av kvällen med boken i hand och skissa vidare på mina frågor, kl. 20 missar jag INTE
Simon & Tomas, bästaste inredningsprogrammet. Jag blev otroligt inspirerad av programmet för två veckor sedan, där de gjorde om en lägenhet med världens läge mitt i Stockholm. Påminde faktiskt en hel del om vår!

Wooops, läste nu att Forever 21 KOMMER till Sverige! Kuljul, många shoppingrundor väntas det bli till huvudstaden :)

Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback