Hoppas, hoppas!

På jobb idag & av någon anledning jäättetrött i ögonen.. Känns som jag skulle behöva en balja med isvatten för att vakna till.. :) Nåja, inte så många timmar kvar.

Imorgon ska jag hålla tummarna i sömnen för bilens (& plånbokens) skull, sen kanske man skulle pyssla på lite hemma? Jagar just nu skruvar som är spårlöst försvunna sen flytten.. Inte kul!
Nåt som däremot är kul är semlor, som jag egentligen borde baka imorgon.. Eller ja, ska man tänka på Beach -09 är det väl inte heller någge vidare :)

Tralla lalla laaaa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för ikväll! Semlor skulle inte sitta helt fel! Är ju trots allt bara 3 veckor kvar till fettisdagen, då börjar det bli okej att äta semlor :)



Nu ska iaf jag sova, hoppas du inte däckar under kassan!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback